5.0
gebaseerd op 556 reviews

Altijd perfect! En weer super
Goed jullie allemaal te zien
Sfeer: altijd gezellig

Gino - ongeveer 6 jaar geleden

Super vriendelijk onthaal; meer dan tevreden met het resultaat; kom zeker terug; interessante entourage.
Groet, Joop

Joop - ongeveer 6 jaar geleden

Kenny en de rest van the Garage 39 zijn super enthousiast en je wordt goed geholpen! Er is aandacht voor jou en uiteraard je (gezichts)haar.

Ik ga er altijd weg met een goed gevoel!

Michael - meer dan 6 jaar geleden

De vrouw thuis was erg tevreden met mijn mooie nieuwe baard.

Sanne Jan - meer dan 6 jaar geleden

Top! Thanks Joost

Florian - meer dan 6 jaar geleden

Barberbazen!

Roy - meer dan 6 jaar geleden

Helemaal top weer!

Fabian - meer dan 6 jaar geleden

Top zaak met uitstekende service!

alen - meer dan 6 jaar geleden

Goede service zoals altijd

Ricardo - meer dan 6 jaar geleden

Super relaxte shave

Jaco - meer dan 6 jaar geleden