Altijd perfect! En weer super
Goed jullie allemaal te zien
Sfeer: altijd gezellig
Gino
-
ongeveer 6 jaar geleden
Super vriendelijk onthaal; meer dan tevreden met het resultaat; kom zeker terug; interessante entourage.
Groet, Joop
Joop
-
ongeveer 6 jaar geleden
Kenny en de rest van the Garage 39 zijn super enthousiast en je wordt goed geholpen! Er is aandacht voor jou en uiteraard je (gezichts)haar.
Ik ga er altijd weg met een goed gevoel!
Michael
-
meer dan 6 jaar geleden
De vrouw thuis was erg tevreden met mijn mooie nieuwe baard.
Sanne Jan
-
meer dan 6 jaar geleden
Top! Thanks Joost
Florian
-
meer dan 6 jaar geleden
Barberbazen!
Roy
-
meer dan 6 jaar geleden
Helemaal top weer!
Fabian
-
meer dan 6 jaar geleden
Top zaak met uitstekende service!
alen
-
meer dan 6 jaar geleden
Goede service zoals altijd
Ricardo
-
meer dan 6 jaar geleden
Super relaxte shave
Jaco
-
meer dan 6 jaar geleden