5.0
gebaseerd op 556 reviews

Ontvangst en sfeer @ the Garage is top. Ontzettend goed geholpen door Jordy, dank!

Lucien - ongeveer 4 jaar geleden

Super gezellig entree iedereen vrolijk (was het op mijn werk maar ook zo gezellig) lekkere sterke espresso in een klein glaasje. Precies zoals ik thuis drink. Goed baard advies super service. Hope to be back soon.

Dani - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd top

Max - meer dan 4 jaar geleden

Oog voor detail, neemt de tijd, heel chille vibe, thx Luc!

Timo - meer dan 4 jaar geleden

Top geholpen door Luc!

Rey - meer dan 4 jaar geleden

Erg blij met het eindresultaat. Erg mooie en vooral gezellige zaak ook!

Mark - meer dan 4 jaar geleden

De Kenny special was top! 😜

Lennart - meer dan 4 jaar geleden

Top zaak!

Pim - meer dan 4 jaar geleden
Thomas - meer dan 4 jaar geleden

Heel erg fijn en professioneel geknipt!

Wessel Willem - meer dan 4 jaar geleden