5.0
gebaseerd op 556 reviews

Mooie tent goeie sfeer, goeie kwaliteit oog voor detail en kom zeker terug

Jim - meer dan 4 jaar geleden
Alphons - meer dan 4 jaar geleden
Rens - meer dan 4 jaar geleden

Top service en erg gastvrij. Deze jongens weten wat ze doen en ze knippen al 2 jaar mijn zoon en mijzelf.

Rob - meer dan 4 jaar geleden
Max - meer dan 4 jaar geleden

Super aardig en echt heel goed geknipt, echte barbier..

Juul - meer dan 4 jaar geleden

Goeie koffie, goeie vibe en kwaliteit service!

Tim - meer dan 4 jaar geleden

Top kappers

Marcel - meer dan 4 jaar geleden
Brandon - meer dan 4 jaar geleden
Robin - meer dan 4 jaar geleden